Gott nytt år!
| Nu är det 2007 och man måste säga att 2006 avslutades strålande med en vinst över AIK. Det är bara att hoppas på att många av det dryga 3000-tal som kom dit upptäckte att det faktiskt är riktigt roligt med hockey. Härligt också att se så många av spelare och ledare i lokalen efteråt. Nu ser vi fram emot ett nytt år där vi kommer att klara oss från negativt kval och där publiksiffrorna skjuter i höjden. Match igen nu på onsdag kl 19.00. Sundsvall står för motståndet. Vi ses på hovet. |
